بازاریابی-بین-المللی

محصولاتی که دارای عبارت 'بازاریابی-بین-المللی' هستند

مدیریت بازاریابی بین الملل

مدیریت بازاریابی بین الملل International Marketing Management دکتر سهیل سرمد سعیدی فصل اول مقدمه ای بر بازاریابی بین المللی فصل دوم محیط بازاریابی فصل سوم تحقیقات بازاریابی فصل چهارم محصولات بین المللی فصل پنجم شناخت سازمانها و بازارهای بین المللی فصل ششم راه های ورود به بازارهای خارجی فصل هفتم بازاریابی صنعتی فصل هشتم قیمت گذاری

پاورپوینت کلیات بازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت کلیات بازاریابی بین المللی در حجم 16 اسلاید ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی مدیریت بازاریابی بین الملل رشته مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

عنوان دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید 35 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب در حجم 35 اسلا

دانلود پاورپوینت مطالعات فرهنگی دربازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت مطالعات فرهنگی دربازاریابی بین المللی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید16 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه مطالعات فرهنگی دربازاریابی بین المللی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 25 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد این

انطباق یا استانداردسازی بازاریابی بین المللی شرکت های چند ملیتی (تحقیق سمینار مسائل بازاریابی)

فایل WORD انطباق یا استانداردسازی بازاریابی بین المللی شرکت های چند ملیتی (تحقیق سمینار مسائل بازاریابی) در 30 صفحه

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری

پایان نامه پایان نامه بازاریابی بین الملل پایان نامه ساختار تصمیم گیری

محصولات پر فروش

دسته بندی محصولات

بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی